هتل درویشی خوبه یا قصر طلایی

شهر مشهد به‌عنوان توریست‌پذیرترین شهر کشورمان، به‌پاس میزبانی از مسافران، هتل های زیادی را دل خود جا داده است. اگر حرف از لوکس‌ترین هتل ۵ ستاره مشهد باشد، بدون شک نام هتل درویشی و هتل قصر طلایی را خواهید شنید؛ اما هتل درویشی خوبه یا قصر طلایی؟ اگر شما هم برای اقامت بین این دو هتل مردد هستید، در ادامه هتل درویشی و هتل قصر طلایی را از جنبه‌های مختلف مقایسه کرده‌ایم.

مقایسه واحدهای اقامتی هتل درویشی و قصر طلایی

واحدهای اقامتی هتل درویشی

  • هتل درویشی با ۲۰ طبقه در مجموع دارای ۲۲۳ واحد اقامتی شیک می‌باشد که بر اساس ظرفیت و دکوراسیون متفاوت هستند و هرکدام به امکانات رفاهی عالی مجهز هستند. آنچه که هتل درویشی را با سایر هتل‌ها متمایز می‌کند، واحدهای اقامتی متفاوت آن است؛ برخی از واحدهای اقامتی هتل بر اساس تمدن‌ها و ملیت‌ها طراحی‌شده‌اند که بدون شک اقامت رویایی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورند. واحدهای اقامتی هتل درویشی به شرح زیر است:
  • دوبلکس ملل ایران باستان
  • دوبلکس ملل هند
  • سوئیت امپریال
  • پنت هوس
  • اتاق‌ اکونومی
  • و…

واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی

هتل مجلل قصر طلایی در ۱۶ طبقه ۳۵۷ واحد اقامتی را در خود جای‌داده است؛ واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی از نظر امکانات رفاهی چیزی کم ندارد و هر آنچه مهمانان برای اقامت راحت نیاز داشته باشند فراهم‌شده است. بااینکه هتل قصر طلایی تعداد واحدهای اقامتی بیشتری را در خود جای‌داده است اما تنوع آن نسبت به هتل درویشی کمتر است. از واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق آتریوم
  • اتاق لاکچری
  • سوئیت رویال
  • اتاق کانکت
  • اتاق پاناروما
  • و…

مقایسه امکانات رفاهی هتل درویشی و قصر طلایی

امکانات رفاهی هتل درویشی

هتل درویشی بهترین هتل ۵ ستاره مشهد بشمار می‌رود، از همین رو امکانات فوق لاکچری برای مهمانان خود تدارک دیده است. مسافران با رزرو هتل درویشی می‌توانند در طول اقامت از امکانات بی‌نقص هتل همچون سالن بدنسازی با امکانات ورزشی به‌روز، مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی)، خدمات اسپا و ماساژ، پارکینگ، سالن تشریفات، آمفی‌تئاتر، امکانات تفریحی متنوع همچون زمین‌بازی، بیلیارد و اتاق بازی، خدمات ویژه معلولین، آرایشگاه و… بهره‌مند خواهند شد.

امکانات رفاهی هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی نیز مانند هتل درویشی برای رفاه حال مهمانان خود امکانات رفاهی بی‌نظیری را فراهم کرده است به‌جرئت می‌توان گفت، مسافرانی که هتل قصر طلایی را برای اقامت انتخاب می‌کنند، در طول اقامتشان کمبود هیچ‌چیزی را احساس نخواهند کرد.

هتل قصر طلایی برای اوقات فراغت مهمانان خود امکانات تفریحی مناسبی مثل بولینگ، بیلیارد، فوتبال دستی، دوچرخه‌سواری و پارک بازی برای کودکان فراهم کرده است. از دیگر امکانات رفاهی هتل قصر طلایی می‌توان به پارکینگ، سالن بدنسازی، مجموعه آبی، خدمات اسپا و ماساژ، سالن تشریفات، سالن همایش، آمفی‌تئاتر و… اشاره کرد.

ترانسفر استقبال رایگان از خدمات بسیار خوب هتل قصر طلایی مشهد است که مسافران با هماهنگی هتل می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مقایسه رستوران های هتل درویشی و قصر طلایی

رستوران های هتل درویشی

درست است اقامت در هتل درویشی بدون ناهار و شام است، اما در هتل رستوران‌های باکیفیت متنوعی وجود دارد که مهمانان را از هر رستورانی بی‌نیاز می‌کند. هتل درویشی دارای ۴ رستوران است که هرکدام با غذاهای خوشمزه و متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

رستوران آتریوم

رستوران آتریوم واقع در لابی هتل درویشی یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های هتل در میان مسافران است. این رستوران با سقف شیشه‌ای و طراحی زیبا فضای مجللی را پدید آورده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با بهترین طعم سرو می‌شود.

رستوران فیروزه

اگر طرفدار غذاهای فست‌فود هستید، رستوران فیروزه هتل درویشی را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. این رستوران لوکس در طبقه منفی یک هتل با انواع غذاهای فست‌فودی درجه‌یک، مناسب افراد سخت پسند می‌باشد.

رستوران روف گاردن

رستوران روف گاردن هتل درویشی در فضایی گرم و صمیمی مناسب دورهمی‌های دوستانه می‌باشد. شما می‌توانید در این رستوران بهترین غذاهای آسیایی و فرنگی را در محیطی زیبا و رویایی نوش جان کنید.

رستوران ارغوان

اگر می‌خواهید یک روز پرانرژی را آغاز کنید، بهتر است صبحانه خود را در رستوران ارغوان هتل درویشی میل کنید. این سالن صبحانه خوری در فضایی اشرافی با انواع صبحانه‌های ایرانی و فرنگی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

رستوران های هتل قصر طلایی

رستوران های هتل قصر طلایی در مقایسه با هتل درویشی متنوع‌تر هستند اما از نظر کیفیت غذایی هر دو بی‌نظیرند. هتل قصر طلایی دارای ۶ رستوران می‌باشد که این رستوران‌های گوناگون باعث شده، هرکسی با هر ذائقه غذایی بتواند تجربه خوشایندی را کسب کند.

رستوران ترنم

رستوران ترنم، محبوب‌ترین رستوران هتل قصر طلایی در طبقه اول واقع‌شده است در این رستوران لاکچری انواع غذاهای ایرانی و فرنگی توسط بهترین سرآشپزها طبخ می‌شود.

رستوران سنتی ترمه

رستوران سنتی ترمه با معماری ایرانی یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های این هتل است در این رستوران به هر چیزی که نگاه کنید از ظروف گرفته تا چیدمان فرهنگ اصیل ایرانی را خواهید دید. منوی رستوران ترمه شامل غذاهای ایرانی و سنتی می‌باشد.

رستوران تابستانی بارگاه

رستوران بارگاه در محیطی باز و زیبا در روزهای تابستان میزبان مهمانان است. این رستوران شرایطی را فراهم کرده است که مهمانان با چشم‌انداز زیبای گنبد امام رضا (ع)، غذایشان را نوش جان کنند.

رستوران پنج قاره زوشا

اگر به غذاهای بین‌المللی علاقه‌مند هستید، رستوران زوشا هتل قصر طلایی با منوی غذایی ۵ قاره جهان آماده میزبانی از شما مهمانان می‌باشد.

کافه‌رستوران فرانسیسکو

کافه‌رستوران فرانسیسکو در لابی هتل در دو محیط فضای باز و سرپوشیده یکی دیگر از رستوران‌های جذاب هتل قصر طلایی است. شما می‌توانید در این رستوران طعم واقعی غذاهای ایتالیایی را بچشید.

رستوران ضیافت

بزرگ‌ترین سالن رستوران در هتل قصر طلایی متعلق به رستوران ضیافت است که در آن تنها وعده صبحانه سرو می‌شود. این رستوران با بوفه صبحانه گرم و گرم روزی سرشار از انرژی به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

مقایسه صبحانه هتل درویشی و قصر طلایی

صبحانه هتل درویشی

فرقی ندارد کدام‌یک از واحدهای اقامتی هتل درویشی را برای اقامت رزرو می‌کنید، در هر صورت با وعده صبحانه به‌صورت رایگان پذیرایی خواهید شد. منوی صبحانه هتل درویشی شامل انواع مربا‌ها، نوشیدنی‌های گرم و سرد، لبنیات، غذاهای گرم و… می‌باشد.

صبحانه هتل قصر طلایی

اقامت در هتل قصر طلایی نیز همراه با صبحانه است در منوی صبحانه هتل انواع خوراکی‌های مقوی و خوشمزه برای شروع یک روز عالی تدارک دیده‌شده. منوی صبحانه شاهانه هتل قصر طلایی، انواع لبنیات، میوه و سبزیجات، نوشیدنی‌های گرم و سرد، آبمیوه، غذاهای گرم مثل عدسی، حلیم، خوراک لوبیا و… تشکیل می‌دهد.

مقایسه موقعیت مکانی هتل درویشی و قصر طلایی

موقعیت مکانی هتل درویشی

هتل درویشی در بلوار امام رضا (ع) واقع‌شده است. با توجه به دسترسی آسان هتل به مراکز خرید و همچنین ایستگاه مترو، می‌توان گفت این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. فاصله هتل درویشی تا حرم از سمت باب الرضا حدود ۲۰ دقیقه پیاده‌روی می‌باشد، اما این هتل برای رفاه مهمانان سرویس حرم به‌صورت رایگان فراهم کرده است.

موقعیت مکانی هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی در خیابان امام رضا (ع) و در نزدیکی هتل درویشی واقع‌شده است. این هتل نیز از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است اما اگر بخواهیم این دو هتل را مقایسه کنیم، هتل قصر طلایی کمی بیشتر با حرم مطهر فاصله دارد. البته جایی برای نگرانی وجود ندارد، شما می‌توانید از سرویس حرم برای رفت‌وآمد استفاده کنید.

سخن پایانی

در پاسخ به سؤال هتل درویشی خوبه یا قصر طلایی؟ باید بگوییم به خودتان بستگی دارد؛ اما فراموش نکنید این دو هتل از جمله بهترین و گران‌ترین هتل های مشهد می‌باشند. ما در این مطلب سعی کردیم، با مقایسه این دو هتل به شما در انتخاب هوشمندانه کمک کنیم.

منبع: https://www.iranhotelonline.com/blog/darvishi-hotel-vs-golden-palace-hotel/

شادی رضایی

از دوران کودکی عاشق سفر کردن بودم و دوست دارم وقتی درباره مکان‌های دیدنی دنیا محتوایی تولید می‌کنم، عشق حاصل از اون رو به شما هم منتقل کنم. امیدوارم از مطالعه مطالب من لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا