
اگرچه در لاسوگاس بازیهای جام جهانی برگزار نخواهد شد، LVCVA امید دارد این شهر را بهعنوان گزینهای جایگزین برای تماشا با دوستان معرفی کند.

مکس شاپیرو، سمت چپ، و برادرش اندرو، هر دو از سنتلوئیس، میزوری، واکنش نشان میدهند به بازیای که در دومین روز مسابقات مارس مندس از Circa Sportsbook، جمعه ۱۸ مارس ۲۰۲۲، در لاسوگاس برگزار شد. (بیزوایههو تسفای/لاسوگاس ریوویو-ژورنال) @btesfaye

هواداران واکنش نشان میدهند به کسب تچداون توسط کانزاس سیتی چِیفس مقابل سانفرانسیسکو ۴۹رز برای سوپر بول LVIII در Circa Sports Book در لاسوگاس، یکشنبه ۱۱ فوریه ۲۰۲۴. (لاسوگاس ریوویو-ژورنال)
توسط ریچارد ن. ولوتا
سازمان گردشگری و نمایشگاههای لاسوگاس (LVCVA) به هزاران هوادار فوتبال در سراسر جهان جلب توجه میکند تا آنها را متقاعد سازد که لاسوگاس مقصدی برای تماشای مسابقات جام جهانی فیفا ۲۰۲۶ است.
در روز دوشنبه، کمیته بازاریابی LVCVA استراتژی خود را برای قانعسازی هواداران اعلام کرد که لاسوگاس مکان ارزانتری برای تماشای مسابقات جام جهانی است که از ۱۱ ژوئن تا ۱۹ ژوئیه در سراسر آمریکای شمالی برگزار میشود.
اگرچه در لاسوگاس بازیهای جام جهانی برگزار نمیشود، تیمی از بازاریابان LVCVA و شرکای R&R از شبکههای اجتماعی استفاده خواهند کرد تا نشان دهند لاسوگاس مکان ایدهآل برای تماشای مسابقات است؛ چه از راحتی یک کتابخانه شرطبندی و ورزشی و چه از طریق مهمانیهای تماشا که احتمالاً توسط هتلهای محلی برنامهریزی میشوند.
«ما بهطور فعال بر این متمرکزیم که چگونه تیترهای جذاب برای لاسوگاس ایجاد کنیم. چگونه میتوانیم نورافکن را بهسوی این مقصد جلب کنیم؛ چه از طریق کمپینهای تبلیغاتی سنتی که نقش مهمی در انتقال داستان از جانب ما به مخاطبان خاص دارند، چه با افزودن رویدادهایی که به مقصد میآوریم و پیدا کردن راهی برای جلب توجه به این مقصد و نشان دادن اینکه رویدادها در لاسوگاس بهتر است»، گفت کیت ویک، مدیر ارشد بازاریابی LVCVA.
بازاریابان برنامهریزی کردهاند تا با استفاده از حضور گسترده در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب و تیکتاک، مخاطبان جوان را جذب کنند؛ کسانی که احتمالاً با بزرگترین تورنمنت جام جهانی تاریخ درگیر خواهند شد.
در مجموع ۴۸ تیم از شش کنفدرانس در ۱۶ شهر به مسابقات میپیوندند که نزدیکترین شهر به لاسوگاس، لسآنجلس است.
پیام به هواداران این خواهد بود که لاسوگاس، هرچند شهر میزبان این رویداد نیست، مکان ایدهآلی برای گردهمایی و تماشای بازیها بهصورت جمعی است. LVCVA استدلال میکند که مردم میتوانند لحظهای بیزمان را تجربه کنند و خاطرهای فوقالعاده بسازند؛ اما با «قیمتهای دیوانهوار بلیت» ممکن است «هزاران دلار برای حضور در یک بازی صرف کنند»؛ در عوض بهترین راه این است که «به لاسوگاس با هزینهای بسیار کمتر بروید».
ویک و تیم R&R به توصیف تحول فضای رسانههای اجتماعی پرداختند؛ جایی که دنبالکنندگان اینفلوئنسرها محتواهایی تولید میکنند که علاقهمندی عموم مردم را جلب میکند.
LVCVA برنامه دارد سه صفحه یوتیوب ایجاد کند تا بینندگان را با جنبههای مختلف لاسوگاس که ممکن است برای دنبالکنندگان جام جهانی جذاب باشد، درگیر کند.
برای تماس با ریچارد ن. ولوطا، ایمیل rvelotta@reviewjournal.com یا شماره ۷۰۲-۴۷۷-۳۸۹۳ را استفاده کنید. در X حساب @RickVelotta را دنبال کنید.


