من یک مادر مجرد هستم که برای اولین بار بچه‌هایم را به اروپا بردم. فاجعهٔ مارینت‑ساندر تعطیلات رویایی‌مان را خراب کرد.

Jessica Barnes و فرزندانش در بارسلونا.
Jessica Barnes بچه‌هایش را به سفر رویایی به اروپا برد، اما به‌دلیل جدایی مارینت‑ساندر مجبور شدند از اولین هتلشان خارج شوند. Jessica Barnes
  • Jessica Barnes، یک متخصص نرم‌افزار کانادایی، در حال گذراندن تعطیلات رؤیایی در بارسلونا همراه با فرزندانش بود.
  • پس از یک روز بازدید از جاذبه‌ها، خانواده‌اش به هتل مارینت‑ساندر بازگشت و متوجه شدند که باید ترک کنند.
  • این زنجیره هتل‌ها قرارداد مجوز خود را با ساندِر در روز یکشنبه پایان داد و مهمانان را با اطلاع‌رسانی کوتاه‌مدت اخراج کرد.

این مقاله بر پایهٔ گفت‌وگو با Jessica Barnes، ۳۶ ساله، متخصص نرم‌افزار کانادایی، تهیه شده است. برای کوتاه‌سازی و وضوح، ویرایش شده است. Business Insider رزرو او در یک ملک مارینت‑ساندر در بارسلونا را تأیید کرد.

این سفر یک تعطیلات رویایی به اروپا با بچه‌هایم بود و اولین بارشان که به خارج از کشور می‌رفتند. اما جدایی مارینت‑ساندر اولین توقف ما را خراب کرد.

ما این سفر را برای مدتی برنامه‌ریزی کرده بودیم و بچه‌هایم بسیار هیجان‌زده بودند. در روز شنبه به بارسلونا رسیدیم، اولین ایستگاه سفر که شامل پاریس و لندن نیز می‌شود.

در روز یکشنبه یک روز شگفت‌انگیز در بارسلونا داشتیم. بچه‌ها بیش از هر بار قبلی مسیر طولانی‌تری را طی کردند؛ از هتل، از منطقه زیبا اطراف کلیسا، تمام مسیر تا ساحل و بازگشت.

هنگامی که به هتل برگشتیم، در شب دوم از اقامت سه‌شبه‌ای‌مان در هتل Casa Luz متعلق به ساندِر، بچه‌ها خسته شده بودند.

در همان لحظه ایمیل‌هایم را بررسی کردم و پیغامی از مارینت دریافت کردم که می‌گوید باید «در اسرع وقت» هتل را ترک کنیم.

دست و پنجه‌ نرم کردن شبانه برای یافتن اسکان جدید

این باور نکردنی بود چون من هرگز تصور نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد. بچه‌هایم ترسیده بودند.

به مارینت تماس گرفتم و نمایندهٔ خدمات مشتری برای اعضای پلاتینی گفت: «نه، اطلاعاتی در این باره موجود نیست. باید با ساندِر تماس بگیرید.»

ساندِر مرا در حالت انتظار نگه داشت و سپس گفت که باید هرچه زودتر هتل را ترک کنم. آنها گفتند که به رزرو هتل دیگری کمک می‌کنند، اما باید قیمت‌های لحظه آخری را بپردازم که خیلی کمکی نبود. همچنین برنامه یا فرایندی برای مواجهه با این وضعیت نداشتند.

این مسأله ناراحت‌کننده بود که مارینت هیچ برنامه‌ای برای چنین وضعیتی نداشت، به‌ویژه در یک شب یکشنبه.

از اپلیکیشن مارینت استفاده کردم تا هتلی به نام Moxy Barcelona را رزرو کنم و صبح دوشنبه، همه وسایلمان را جمع کردیم و به آنجا رفتیم.

من یک مسافر مبتکر هستم. اما یک مادر مجرد با دو فرزند در کشوری خارجی که به زبان آن مسلط نیستم، هستم که این وضعیت ترسناک بود.

همچنین این یک سفر پرهزینه بود. ما شب را صرف تدوین برنامه جدید کردیم و بخشی از زمان تعطیلاتمان را از دست دادیم.

این می‌توانست به‌راحتی جلوگیری شود اگر آن‌ها

امیدوارم مارینت این کار را انجام دهد

نمایندگان مارینت به درخواست نظر Business Insider پاسخ ندادند. این شرکت روز یکشنبه اعلام کرد که مشتریانی که از طریق کانال‌های مارینت یک ملک ساندِر را رزرو کرده‌اند، به‌صورت کامل بازگردانده می‌شوند.

شادی رضایی

از دوران کودکی عاشق سفر کردن بودم و دوست دارم وقتی درباره مکان‌های دیدنی دنیا محتوایی تولید می‌کنم، عشق حاصل از اون رو به شما هم منتقل کنم. امیدوارم از مطالعه مطالب من لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا