راهنمای هیلتون برای آسیا‑پاسیفیک: چین، ژاپن و هند

هیلتون ژاپن

اعتبار تصویر: وال‌دورف آستوریاس اساکا. هتل‌ها و ریزورت‌های هیلتون

دیدگاه Skift

هیلتون دنبال سود است نه سر و صدا، حتی اگر این به این معنا باشد که به مالکان مشتاق در برخی بازارها بگوید هتل شیک و «زندگی‌نامه‌ای»شان نمی‌تواند بر DoubleTree قابل اعتماد غلبه کند.

هیلتون در سراسر آسیا‑پاسیفیک فعال است، اما سرعت رشد در همه‌جا یکسان نیست. در حال حاضر، ژاپن به عنوان سودآورترین بازار منطقه به چشم می‌خورد. هند به‌نظر می‌رسد شرط بلندمدت شرکت باشد. و چین، که روزگاری موتور رشد هیلتون بود، هم‌اکنون در وضعیت ثابت‌سازی است، هرچند توسعه‌دهندگان همچنان به ساخت و ساز ادامه می‌دهند.

آلن واتس، رئیس آسیای پاسیفیک هیلتون، به Skift گفت: «بهترین بازده امروز در ژاپن است». با این‌که ین هنوز ضعیف است و تقاضا بالا، ژاپن بالاترین بازده هر اتاق را در کل سیستم APAC شرکت ارائه می‌دهد. او افزود: «هزینه‌های هر اتاق در ژاپن بیشترین سودآوری را دارند».

بالغ بودن بازار هتل‌سازی ژاپن بخشی از این داستان است. اکثر تأمین هتل‌های کشور قبلاً به وجود آمده‌اند، قیمت‌های زمین بالا است و هزینه‌های ساخت‌وساز به حدی رسیده‌اند که ساخت‌های جدید نادر شده‌اند. این وضعیت فرصت‌های تبدیل و هتل‌های خدمات‌گرا را به عنوان گزینه‌های بعدی باقی می‌گذارد. هیلتون هم‌زمان به هر دو حوزه تکیه می‌کند و از دوره‌ای که … بهره می‌برد.

شادی رضایی

از دوران کودکی عاشق سفر کردن بودم و دوست دارم وقتی درباره مکان‌های دیدنی دنیا محتوایی تولید می‌کنم، عشق حاصل از اون رو به شما هم منتقل کنم. امیدوارم از مطالعه مطالب من لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دو =

دکمه بازگشت به بالا