

اعتبار تصویر: اتاق مهمان در City Express توسط ماریتو، اوزاکا نامبا سَث. Marriott International
نگاهی Skift
تمامی گروههای هتلدار بزرگ به دنبال دریافت بخشی از بازار میانهرده هستند و این برای دلیل موجهی است: این بخش جایی است که در آسیا‑پاسیفیک در آیندهٔ پیشبین شده بیشترین فعالیتها رخ خواهد داد.
ماریتو اینترنشنال روز دوشنبه اعلام کرد که برند City Express by Marriott خود را به آسیا‑پاسیفیک معرفی میکند و اولین هتلها در سال ۲۰۲۶ در ژاپن راهاندازی خواهند شد. این گروه هتلدار اعلام کرد که توافقنامهای با Pacifica Hotels G.K. امضا کرده است تا دو ملک موجود در اوزاکا را بازسازی کرده و پس از تکمیل بازسازیهای کامل، بهعنوان City Express by Marriott Osaka Namba South و City Express by Marriott Osaka Shin‑Imamiya بازگشایی میشوند.
این راهاندازی، اولین حضور برند City Express در آسیا‑پاسیفیک را نشان میدهد؛ ماریتو این برند را بهعنوان ارائهدهندهٔ اقامتگاههای «قابل اطمینان، مدرن و در دسترس» برای «مسافران حساس به ارزش» توصیف میکند.
«City Express by Marriott» بهخوبی موقعیت خود را برای تکمیل پورتفولیوی در حال رشد میانهرده ماریتو در ژاپن و کمک معنادار به چشمانداز پررونق گردشگری اوزاکا مییابد، گفت شاون هیل، رئیس توسعهٔ ماریتو برای آسیا‑پاسیفیک (بهجز چین).
در مجموع، دو هتل اوزاکا حدود ۲۴۳ اتاق خواهند داشت و در مکانهای بهخوبی دسترسپذیر مستقر میشوند.

تدوین شده توسط Sean O’Neill
سردبیر ارشد مهماننوازی

