سرپرستان گردشگری جزیره درباره هزینه‌های «دشوار» راه‌اندازی هشدار دادند

تصویر BBC از نمای سواحل غربی هرم، شامل ساحل، ساختمان‌ها، درختان، دریا و جزایر کوچک در روزی آفتابی.
کیت مو‌دی گفت که در صدد هدف‌گیری بازار فرانسه است

مدیران گردشگری در هرم می‌گویند هزینهٔ ادارهٔ جزیره «بسیار دشوار» است.

در بازنگری فصل گردشگری اخیر، مدیر بازاریابی و روابط عمومی هرم، کیت مو‌دی، اظهار کرد که مسئله‌ای مداوم در خصوص هزینهٔ ادارهٔ جزیره وجود دارد.

او گفت بخش مهمان‌نوازی پس از همه‌گیری کووید «ضربه‌ای گرفته» و افراد در حال حاضر «مراقب هزینه‌هایشان» هستند.

تام جانز، سرپرست مهمان‌نوازی در هرم، گفت هزینهٔ ادارهٔ هرم به رشد خود ادامه می‌دهد.

خانم مو‌دی گفت: «این جزیره در شرایط فعلی بسیار دشوار برای اداره است؛ ما نگران معرفی مالیات GST هستیم که فشار بیشتری بر ما وارد می‌کند؛ حداقل دستمزد هم افزایش یافته است… این یک کار سخت است که سعی کنیم واقعاً آن را نجات دهیم.»

او افزود: «از نظر رضایت مردم و کیفیت خدمات، ما بازخوردهای فوق‌العاده‌ای در هتل و کلبه‌ها دریافت کرده‌ایم.»

خانم مو‌دی گفت که هدف در آینده گسترش به مخاطبان جدید و بررسی بازار فرانسه خواهد بود.

شادی رضایی

از دوران کودکی عاشق سفر کردن بودم و دوست دارم وقتی درباره مکان‌های دیدنی دنیا محتوایی تولید می‌کنم، عشق حاصل از اون رو به شما هم منتقل کنم. امیدوارم از مطالعه مطالب من لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا