بهترین هتل تبریز از نظر مسافران با آدرس + عکس

با آغاز فصل گرما بسیاری از مسافران به دلیل هوای ملایم و خنک تبریز و طبیعت سرزنده و بکر آن راهی این شهر توریستی می‌شوند. تبریز یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور است که علاوه بر مناظر طبیعی بی‌نظیرش، از نظر تاریخی نیز بسیار غنی است. اگر می‌خواهید به این شهر سفر کنید و بهترین هتل تبریز را برای اقامت انتخاب کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پنج ستاره ائل گلی بهترین هتل تبریز در نزدیکی پارکی به همین نام است که ساختمانی ۱۷ طبقه دارد. این هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و با ارائه امکانات کافی و خدماتی ارزنده، به شایستگی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل ۵ ستاره ائل گلی دارای ۱۸۰ واحد اقامتی است که برخی از آن‌ها چشم‌اندازی رو به فضای سبز پارک و برخی دیگر ویویی تماشایی رو به ارتفاعات شهر دارند. ساختمان تمام شیشه‌ای این مجموعه همچون نگینی در منطقه می‌درخشد و مشرف به زیبایی‌های شهر و کوه‌های اطراف است.

واحدهای هتل مجلل ائل گلی هر یک چیدمانی خاص با رنگ‌هایی متناسب با متراژ اتاق دارند تا در آن‌ها دلتان نگیرد. هر کدام از این واحدها با دکوراسیونی شیک و مدرن تجهیز شده‌اند تا مهمانان در آن‌ها کمبودی احساس نکنند و اقامتی راحت را تجربه کنند.

برخی از امکانات هتل ائل گلی تبریز عبارت است از سالن مجهز بدنسازی، اتاق نگهداری و زمین بازی کودکان، بیلیارد، پینت‌بال و گیم‌نت، مجموعه آبی، مرکز آب‌درمانی و خدمات اسپا. خلاصه بگوییم در این هتل هر چه بخواهید دم دستتان است و چه از نظر موقعیت مکانی و چه رسیدگی هتل، مشکلی نخواهید داشت.

آدرس: تبریز، اتوبان شهید کسائی، جنب پارک ائل گلی

هتل لاله کندوان تبریز

هتل لاله کندوان هتلی صخره‌ای و عجیب در روستای ییلاقی کندوان است که اقامت در آن تجربه‌ای نو در زندگی برایتان خواهد بود. واحدهای این هتل در دل صخره‌های کوه قرار گرفته‌اند که کمتر جایی نظیرش را خواهید دید.

اگرچه هتل ۵ ستاره لاله کندوان شکلی عجیب و شبیه به غارهای کهن دارد، اما درون واحدهای آن به زیبایی هرچه تمام‌تر با دکوراسیون مدرن تجهیز شده تا شما کم و کسری احساس نکنید. این هتل را می‌توان متفاوت‌ترین و بهترین هتل تبریز در روستای کندوان دانست که ۱۶ واحد اقامتی دارد.

واحدهای هتل لاله کندوان شامل اتاق‌های دو نفره با جکوزی و بدون جکوزی، اتاق‌های چهار نفره با جکوزی، سوئیت‌های رویال و امپریال می‌شود. این هتل یک رستوران و کافی‌شاپ نیز دارد که فضایی دلچسب و دنج دارند و شما می‌توانید در آن‌ها انواع غذاها و دسرهای لذیذ را نوش جان کنید.

دقت کنید که برای رسیدن به نزدیک‌ترین اتاق هتل لاله کندوان باید از حدود ۴۰ پله سنگی بالا بروید که برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند، چندان مناسب نیست. پارکینگ روباز و رایگان با ظرفیت محدود، چایخانه سنتی، خدمات لاندری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن کنفرانس و فروشگاه و غرفه سوغاتی برخی از امکانات این هتل ۵ ستاره است.

آدرس: تبریز، کندوان، اسکو، دهکده توریستی کندوان

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره تبریز است که بالغ بر ۵۰ سال سابقه دارد. ساختمان این هتل به‌عنوان نخستین ساختمان بلند قامت شهر تبریز در سال ۱۳۵۰ توسط مهندسان و پیمانکاران خارجی طراحی و اجرا شده است.

گسترش یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تبریز در بهترین نقطه از شهر است و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری دارد. این هتل دارای ۱۵۰ اتاق است که هر کدام به زیبایی و در نهایت سلیقه تجهیز شده‌اند. همچنین هتل گسترش دارای ۳ رستوران با اتمسفری دلنشین و آرام است که در آن‌ها انواع صبحانه، غذاهای ایرانی و فرنگی، دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. برخی از امکانات هتل گسترش تبریز عبارتند از:

  • تالار پذیرایی
  • سالن دو منظوره کنفرانس و همایش مجهز به سیستم صوتی و تصویری پیشرفته
  • مجموعه ورزشی و تفریحی شامل استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، مرکز آب‌درمانی و…
  • اینترنت و صبحانه رایگان برای مهمانان مقیم هتل
  • پارکینگ اختصاصی رایگان
  • کافی‌شاپ ۲۴ ساعته با فضایی دنج

آدرس: تبریز، چهارراه آبرسان

هتل دریا تبریز

هتل دریا یکی دیگر از هتل‌های قدیمی شهر تبریز است که آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۵۸ برمی‌گردد. این هتل دارای ۵ طبقه و ۱۰۴ واحد اقامتی با امکاناتی مناسب است که به منظور ارتقای سطح کیفی خدماتش در سال ۱۳۹۹ بازسازی شده است.

هتل سه ستاره دریا دارای موقعیت مکانی استراتژیک است و در محدوده مرکزی تبریز قرار دارد. این هتل ضمن دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی شهر، اتاق‌های متنوعی دارد که با بودجه‌های مختلف می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید.

آدرس: تبریز، خیابان ۲۲ بهمن، مقابل بیمارستان بابک

هتل شهریار تبریز

هتل بین‌المللی شهریار بهترین هتل تبریز با قریب به دو دهه سابقه است. این هتل ممتاز در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۶ نیز به منظور به‌روزرسانی امکانات بازسازی شده است. هتل شهریار تبریز ۲۰۰ واحد اقامتی شامل انواع اتاق و سوئیت دارد که هر یک فضاهایی مجلل و محیطی آرام برای استراحت دارند.

۶ اتاق کنفرانس و سالن همایش، کافی‌شاپ، سالن آمفی‌تئاتر، اینترنت رایگان، صندوق امانات، رستوران‌های شیک، مرکز خرید و ترانسفر فرودگاهی تنها برخی از امکانات این هتل لوکس است. موقعیت مکانی ویژه، امکانات متعدد و تمام‌عیار، پرسنل حرفه‌ای و نظافت و تمیزی اتاق‌ها برخی از مزایای اقامت در هتل بین‌المللی شهریار تبریز است.

آدرس: تبریز، ابتدای بلوار ائل گلی

هتل بین المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز هتلی باسابقه و معروف در خیابان امام خمینی است که درهای آن از سال ۱۳۵۱ تا به امروز به روی مهمانان باز است. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۹ بازسازی شده تا بتواند همچون گذشته رضایت مهمانان خود را جلب کند و امکاناتی به‌روز برای ارائه داشته باشد. البته در حین بازسازی‌های هتل نهایت تلاش به کار رفته تا به اصالت ساختمان لطمه‌ای وارد نشود و ظاهر نوستالژیک آن حفظ شود.

هتل بین‌المللی تبریز ساختمانی ۵ طبقه با نمایی چشم‌نواز دارد که معماری آن تلفیقی از سنت و مدرنیته است. فضای داخلی این هتل ۴ ستاره نیز در کمال دقت و ظرافت چیده شده و محیطی آرامش‌بخش و امن دارد تا مهمانان حس خوب خانه را در آن تجربه کنند.

هتل بین‌المللی را می‌توان در فهرست بهترین هتل تبریز قرار داد؛ زیرا هنوز هم پس از بیش از ۵ دهه فعالیت جزو انتخاب نخست بسیاری از مسافران به حساب می‌آید. جالب است بدانید که این هتل عضوی از هتل‌های زنجیره‌ای آریا است و ۱۳۲ واحد اقامتی دارد.

اتاق‌های این مجموعه اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین و اتاق‌های سه تخته می‌شوند که با رنگ‌های ملیح و ملایم چیدمان شده‌اند. این اتاق‌ها مجهز به امکانات رفاهی مناسب هستند که برخی از آن‌ها چشم‌اندازی رو به باغ و برخی دیگر رو به خیابان امام خمینی دارند.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، قبل از فلکه دانشگاه

هتل آزادی تبریز

هتل ۴ ستاره آزادی از بهترین هتل‌های تبریز است که با هدف ارائه خدمات اقامتی به گردشگران در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل چهار طبقه دارای ۵۰ اتاق و سوئیت است که چیدمانی منظم دارند و بهداشت و نظافت به خوبی در آن‌ها رعایت می‌شود.

هتل لوکس آزادی تبریز در محدوده مرکز شهر وقع شده و دسترسی خوبی به امکانات شهری و جاذبه‌های تفریحی دارد. این هتل با بهره‌گیری از امکانات مدرن، اقامتی خاطره‌انگیز را در شهر توریستی تبریز به شما هدیه می‌دهد. هتل آزادی تبریز از هر نظر توانسته در مدت فعالیت خود رضایت مهمانان را جلب کند و نیازهای آن‌ها را برآورده سازد.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، حدفاصل چهارراه شریعتی و باغ گلستان

هتل رویال پالاس تبریز

هتل رویال پالاس یکی از هتل‌های نوساز و ۴ ستاره تبریز است که در سال ۱۴۰۱ تأسیس شده است. ساختمان این هتل معماری باشکوه و جذابی دارد که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند.

هتل لوکس رویال پالاس دارای ۷ طبقه و ۴۶ اتاق است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی تبریز دارد. از امکانات این هتل می‌توان به امکانات رفاهی کامل در اتاق‌ها، اینترنت رایگان، امکانات تفریحی و ورزشی مانند جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران و کافی‌شاپ و پارکینگ اشاره کرد. هتل رویال پالاس تبریز با ارائه امکانات تمام‌عیار در فضایی دلنشین و تمیز، هر آنچه شما از اقامتی راحت انتظار دارید را برآورده می‌کند.

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، روبه‌روی آپارتمان شرکت نفت

هتل بوتیک ارسی تبریز

یکی دیگر از هتل‌هایی که برای اقامت در تبریز می‌توانید روی آن حساب کنید، هتل بوتیک ارسی در کوی بهارستان است. این هتل فضایی دلچسب دارد و فرصتی به شما می‌دهد تا در این فضا آرامش ذهن و آسایش جان خود را پیدا کنید.

هتل بوتیک ارسی در انتهای یک کوچه بن‌بست در محله‌ای آرام قرار گرفته که ضمن دسترسی به مراکز مهم شهری، از شلوغی و هیاهو نیز دور است. این هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۹۹ در عمارتی ۴ طبقه آغاز کرد. واحدهای این مجموعه معماری بی‌نظیری دارند که در طراحی آن‌ها از تلفیق تاریخ و مدرنیته کمک گرفته شده است.

آدرس: تبریز، ائل گلی، کوی بهارستان، کوچه سوم، پلاک ۱۹

رزرو بهترین هتل تبریز از ایران هتل آنلاین

ایران هتل مرجعی رسمی برای رزرو هتل در ایران است که قدمتی طولانی و سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. این وب‌سایت معتبر تجربه‌ اقامتی راحت را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد تا بدون نگرانی، سفری شیرین را تجربه کنند.

ایران هتل آنلاین منبع قابل‌اطمینانی از صدها اقامتگاه در سراسر کشور است که با ارائه اطلاعات کامل و جزئیات واحدها از هر نظر خیالتان را بابت اقامت راحت می‌کند. برای رزرو بهترین هتل تبریز سری به این سایت شناخته‌شده بزنید و با یک جست‌وجوی ساده، خوش قیمت‌ترین و مناسب‌ترین اقامتگاه را برای خود رزرو کنید.

منبع

شادی رضایی

از دوران کودکی عاشق سفر کردن بودم و دوست دارم وقتی درباره مکان‌های دیدنی دنیا محتوایی تولید می‌کنم، عشق حاصل از اون رو به شما هم منتقل کنم. امیدوارم از مطالعه مطالب من لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا